Azadel – Jana Pendapatan Dan Beli Barangan Keperluan

Author:

Assalammualaikum, Salame sejahtera..

Azadel adalah website e-dagang berasaskan keahlian & affiliate. Dengan Azadel perbelanjaan & jana pendapatan berlaku dalam masa yang sama. – Azadel

Azadel.com adalah satu platform E-Commerce yang mana anda boleh membeli atau menjadi pengguna dan apa yang paling menariknya disini, ANDA BOLEH MENJANA PENDAPAT SAMPINGAN atau PENDAPATAN PASIF SEUMUR HIDUP! Caranya dengan DAFTAR berkongsi AFFILIATE.

Ketika musim ekonomi sedang tidak stabil, terutamanya dimusim COVID melanda ini, pasti anda atau saya sendiri ingin mencari peluang pendapatan sampingan yang tidak perlu untuk kita keluar rumah. Jadi, di Azadel ini peluang anda untuk menjana pendapatan sambil membeli. Jangan risau, Azadel ialah syarikat Malaysia yang diasaskan oleh Wan Muhd Ali.

Mereka mengeluarkan pelbagai jenis produk sendiri, termasuklah produk barangan dapur, barangan keperluan dan produk kecantikan. Mereka mempunyai kilang kecantikan sendiri dan mereka bekerjasama dengan syarikat-syarikat di Malaysia. Dan bukan mengambil produk sesuka hati.

NAK DAFTAR? DAFTAR DISINI.

Apa produk yang mereka ini jual? Jom kita terokai sebahagian jenis produk mereka.

Ini diantara produk-produk yang terdapat di Azadel. Ada kecantikan, kesihatan, rempah, makanan&minuman, perkhidmatan dan banyak lagi.

Ini pula diantara produk rempah yang ada dalam Azadel. Ini semua keperluan barangan masak. Semua ada, garam pun ada dan banyak lagi! Boleh tengok di laman sesawang Azadel(Tekan Disini) Ada lagi, kejap ya..

Ini sebahagian produk kecantikan. Mereka akan mendapatkan kelulusan KKM dahulu ya.

Ada jual air coklat, serbuk teh dan kopi. Ada juga madu!

Tidak ketinggalan, Azadel juga menyediakan perkhidmatan MENCARI GRAPHIC DESIGNER dan SERVICE ONLINE DESIGNER. Sangat banyak produk Azadel ini!

Nak belajar CARA BUAT SABUN, CARA BUAT BALM? Semua mereka ada!

Sebenarnya banyak lagi produk Azadel ini, cuma tak mampu nak kongsi sahaja, sebab banyak kan. Nak tahu lebih lanjut, masuk ke laman sesawang AZADEL.COM

“Asyik bercerita produk saja, bilanya nak cerita bab cara buat duit atau pendapatan pasif ini?”

Apa peluang anda untuk buat duit di Azadel? Caranya dengan lakukan AFFIALIATE. Macam mana nak jadi AFFILIATE? BOLEH DAFTAR DISINI. Kemudian anda boleh kongsikan pautan(link) anda kepada kawan-kawan, keluarga anda. Bila mereka daftar atas nama anda, anda akan dapat komisyen dan bonus! Mudah kan?

Setiap pembelian anda, anda juga akan dapat CASHBACK! Saya ada beli serbuk lengkuas RM16/2pek dan saya dapat cashback RM0.58, siapa nak bagi kan? Itu kalau saya beli dalam akaun saya sendiri, kalau orang lain yang beli bawah anda, anda akan dapat komisyen dan bonus. Dalam dunia hari ini, walaupun pendapat sen-sen, tetap ada nilainya. Dan Azadel ialah kedai untuk kita membeli hampir setiap bulan, mungkin setiap minggu. Jadi, insyaAllah, ada pendapatan anda kelak.

Apa syarat nak jadi affiliate? PERCUMA! Ya PERCUMA. Dan setiap affilliate, ada peringkatan atau ranknya tersendiri.

  1. AFFILIATE (Daftar Percuma)
  2. AFFILIATE+ (Jana RM50)
  3. AFFILIATE PREMIUM (Jana RM2,000)
  4. AFFILIATE PREMIUM+ (Jana RM10,000)
  5. SUPER AFFILIATE (Jana RM20,000)

Ini ialah rank yang ada didalam Azadel. Setiap rank ada kelebihan-kelebihannya yang tersendiri. TETAPI. Apa yang menariknya mengenai rank atau peringkat atau pangkat atau apa sahaja sebutannya, didalam Azadel, anda tidak perlu menekan orang suruh membeli, suruh orang naik pangkat dan sebagainya. Apa yang perlu anda lakukan adalah, anda beli, mereka beli kemudian anda jana pendapatan, kemudian anda naik rank. Mudah kan? Azadel bukan MLM.

Anda tidak perlu risau orang yang daftar dibawah anda. Mereka naik pangkat ke tidak naik pangkat ke, anda masih berpeluang untuk menjana pendapatan dan anda boleh naik pangkat dengan sendirinya. Ini berbeza dengan konsep sebahagian MLM. Orang bawah anda perlu menjual gila-gila, anda naik pangkat. Atau jika anda nak naik pangkat, anda perlu tunggu orang bawah naik pangkat, kemudian anda naik pangkat. Ini menyusahkan kita dan orang bawah kita yang mana sistem ini menekan orang. Naik rank dalam Azadel hanya perlu menjana pendapatan anda sahaja.

Tiada sistem leaders atau ketua yang setiap hari mengarah kita apa yang kita perlu buat, apa yang hala tuju kita. Kena letak downline sebelah kiri, sebelah kanan, tengah, semuanya akan diarah dan jika kita tidak ikut kemahuan leaders, leaders akan biarkan kita. Dengan alasan kita tidak mahu kehendak mereka. Ini sangat rumit. Dan lebih masalah lagi bilamana leaders kita suruh kita beli setiap bulan, ini akan menekan orang. Kita perlu bebas, kita nak beli ke tidak mahu ke, nak naik rank ke, tidak naik rank ke, itu hak dan ikut kita lah kan? Kalau tanya saya, saya suka konsep yang kita kongsi, kita bebas. Tiada arahan leaders di atas.

Oh ya, lagi satu, jika anda atau orang lain nak daftar, hanya perlu tekan pautan(link) sahaja, kemudian daftar sendiri. Ini memudahkan kita dan orang lain yang tidak suka maklumat peribadinya orang tahu. Tidak perlu beri IC kepada orang lain, tidak perlu beri maklumat apa-apa sahaja. Tekan Pautan Ini, Terus Daftar.

ANDA BUKAN PENJUAL, ANDA HANYA KONGSI! Siapa tidak beli garam setiap bulan? Kopi? Teh? Serbuk rempah? Setiap bulan orang membeli kan? Setiap pembelian orang lain dan anda sendiri, anda akan mendapat komisyen dan bonus. Duduk, kongsi, rehat, jana pendapat.

“Macam menarik je.. Mana nak cari info lebih lagi?”

Jangan risau, bila anda daftar sahaja, pihak Azadel akan beri anda video penuh, kelas online percuma, seminar dan banyak lagi. Pihak Azadel akan menceritkan, Apa itu Azadel, Produk dan cara nak buat duit, semuanya PERCUMA! DAFTAR CEPAT DISINI.

Apa yang menariknya mengenai Azadel ini, anda bukan sahaja boleh membeli, tetapi anda boleh menjana pendapatan dan mendapat cashback!

  • BELI SENDIRI DAPAT CASHBACK!
  • SHARE PRODUK DAPAT KOMISYEN!
  • ORANG JOIN AFFILIATE DAN BELI, ANDA DAPAT BONUS!
  • APABILA AFFILIATE BERJAYA MENJUAL PRODUK, ANDA DAPAT BONUS JUGA!
  • APABILA AFFILIATE ADA AFFILIATE BAWAH MEREKA, AFFILIATE ITU BELI, ANDA DAPAT BONUS, MEREKA JUAL PUN ANDA DAPAT BONUS!

NAK DAFTAR? DAFTAR DISINI

“Siapa yang sesuai join AFFILIATE AZADEL?”

  • SURI RUMAH, sambil menjaga anak boleh kongsi dan jana pendapatan.
  • BEKERJA MAKAN GAJI, bukan semua yang bekerja makan gaji mencukupi keperluan keluarga, dan anda bukanlah perlu menjual produk Azadel, hanya kongsi link anda, orang daftar, kemudian orang itu beli, anda jana pendapatan.
  • ORANG KURANG UPAYA, sesiapa yang ada anak istimewa, dan merasakan takut kalau anak kita(OKU) keseorangan dan tiada pendapatan, mungkin ini cara yang baik untuk mereka. Bukan terbaik ya, paling tidak mereka ada pendapatan bilamana kita tiada nanti. Saya pun ada adik OKU. Bila terfikir sorang-sorang, saya takut kalau saya tiada, macam mana dia nak mulakan kehidupan berseorangan. InsyaAllah, saya akan daftarkan dia Azadel. Paling tidak, ada pendapatan sampingannya kelak. Cuma dia hanya perlu kongsi(share) link sahaja. Mudahkan?
  • PELAJAR UNIVERSITI, dalam dunia ini, kebanyakan orang yang belajar terutamanya diperantauan, sangat memerlukan duit dan pendapatan tanpa mengganggu kelas kita. Azadel hanya perlu kongsi link dan anda akan dapat pendapatan.
  • YOUTUBER INFLUENCER, sebenarnya ini peluang terbaik untuk youtuber atau influencer. Disebabkan asas buat duit di Azadel hanyalah memerlukan untuk kita kongsi link, anda letak sahaja link di description anda. Orang join, ada dapat pendapatan sampingan.

Kenapa perlunya anda daftar sekarang? Anda perlu merebut peluang dari awal, supaya mudah untuk anda kongsi dan lebih ramai orang daftar. Perlu anda ketahui sesuatu, Azadel adalah platform E-Commerce, mereka menjual barangan keperluan yang memang anda sendiri gunakan. Jika anda tidak mahu menjana pendapatan atau pening nak kongsi, anda boleh membeli barangan sahaja, dan menolong orang lain untuk jana pendapatan. Paling tidak, kita sudah menolong orang lain menjana pendapatan sampingan mereka. Pendaftaran pun percuma sahaja.

“Apa kelebihan Affiliate Azadel?”

  1. ZERO KOS, TIADA MAINTAIN
  2. TIDAK PERLU MENJUAL, HANYA BERKONGSI
  3. TIDAK PERLU MENAJA, HANYA BERKONGSI
  4. TIDAK PERLU POS BARANG/CUSMOTER SERVICE
  5. JADI PENGGUNA, DAPAT CASHBACK SELAMANYA(TIADA TARIKH LUPUT)
  6. RANGKAIAN KEKAL SELAMANYA, TIADA PAIRING
  7. RANK BERDASARKAN PRESTASI SENDIRI
  8. TAK PERLU JADI LEADERS(TIADA KONSEP DOWNLINE/UPLINE)
  9. PENDAPATAN SEGERA(TIDAK PERLU TUNGGU PAIRING/POINT DAN LAIN-LAIN)
  10. SISTEM YANG MUDAH DAN AUTOMASI
  11. KEPELBAGAIAN PRODUK(DITAMBAH DARI MASA KE SEMASA, INSYALLAH)
  12. PRODUK MEMPUNYAI KADAR BELIAN ULANGAN YANG TINGGI
  13. BEBAS BEKERJA DIMANA SAHAJA, BILA-BILA MASA
  14. SISTEM SOKONGAN YANG TERBUKTI
  15. KELAS/BENGKEL ONLINE SETIAP MINGGU

Banyaknya kelebihan Azadel!

Jika anda berminat nak daftar bolehlah daftar DISINI. Anda bukan sahaja menolong orang, anda juga menolong Azadel syarikat lokal kita. Jika sebelum ini ada ragu-ragu dengan syarikat pihak luar yang menjalankan bermacam-macam aktiviti yang kita meragukan. Azadel ialah produk Malaysia dan diasaskan oleh orang Islam. Jadi, insyaAllah, tiada ragu-ragu lagi dan halal.

Apa yang penting, anda tidak perlu beri maklumat anda dan maklumat anda orang tidak tahu. Saya pun tidak tahu anda isi borang, saya tidak tahu siapa yang daftar. Menarik bukan? Saya pun tidak suka maklumat saya, IC saya orang tahu. Kalau anda berminat anda cuma perlu tekan sahaja pautan DAFTAR, kemudian anda isi borang dan daftar. Setiap pembelian anda, ada akan dapat CASHBACK, setiap kali orang bawah anda beli, anda akan dapat komisyen dan bonus! Setiap pendaftaran mestilah dibawah orang.

JOM DAFTAR!

Sekian.

One thought on “Azadel – Jana Pendapatan Dan Beli Barangan Keperluan”

Leave a Reply

Your email address will not be published.